Tuesday, February 24, 2009

Masihkah Kau Ingat...


Ceewaahh!! mengendeng nampak Yusni... Dee pulak macam Man Kidal dgn gitarnye. Alhamdulillah, dah jadi pasangan yang bahagia sekarang ni. Betul tak, Dee?


Lagu apa ye yang didendangkan masa ni?? Ada sapa-sapa ingat??



Klasik betul gambar ni.. Macam kat tahun 60an lak. Tengoklah tie masing-masing, pengawas samseng.. kepala dia, Ketua Pengawas tu...




4 comments:

Syed Mahadi said...

Yusni,

aku tpaksa bawak soalan kau kat artikel ni sbb aku rasa kau tersalah kamar..

foto konsert tu diambil pada tahun 1980 iaitu masa kita didalam Tingkatan 2.

foto konsert masa tahun 1981 tak dapat dipaparkan kerana terlalu gelap. mungkin org lain boleh dicamkan tp wajah kau yang handsome tu dah jadi mcm Obama.. so aku cuma dpt paparkan masa kita Tingkatan 2 aje..

Yusni said...

Salam Syed,

Nasib baik kau kata macam Obama, kalau macam bini Obama lagi la teruk. Hehehehe. Aku betul2 tak ingat la. Yang main gitar lagi satu tu siapa? Duduk sebelah kau tu Hisham Saad kan? Ariffudin berdiri sebelah kanan aku. Yang lain2 tu aku dah tak perasan dah. Tanya la kawan2 lain yang boleh ingat.

Kelakar betul la. Main belasah je masa dulu2 tu. Bukan tahu nak peduli apa2. Kahkahkahkah.

Syed Mahadi said...

Yusni,

Yang sorang lagi yg main gitar tu Nur Izman la. Yg paling katek tu Rozaimi. Itu mmg aku kenal sbb itu kawan aku sama2 g sekolah. Kita orang mcm langit dan bumi. Berdiri tak sama tinggi dan duduk pun tak sama rendah...hehehehe...

Anonymous said...

Syed,
Itulah kengan terindah zaman persekolahan. Kau ingat lagi tak, kita berebut jumpa cincin permata masa nak ke sekolah, kau d bebudak sekolah ampang yang tiba2 terus terajang kau, aku hanya dapay pandang je nak bantu kaki tak sampai nak tumbuk takut patah tangan pulak, badan pun mcm budak sekolah rendah...