Saturday, April 25, 2009

GaMbaR NgEteH 17 April 2009 - Foto Ehsan dari Zaharin

Kenapa la si Ekin & Wan Hasnah tengok Hasliza macam tu ye...


Norazimah Aziz & Awina juga turut hadir....

Zaharin & Amy...

Amy, Ibrahim & Tuan Haji Sulaiman....

Wan Hasnah tertarik dengan foto lama yang dibawa rakan....

Wahidah (Queen of Dubai) hadir untuk bersama rakan-rakan...

Pelukan dari rakan yang tinggal jauh diperantauan...

Ibrahim sedang disapa oleh Wahida...

Roslina Menan, Ani, Wahida, Amy & Ibrahim....

Apa agaknya yang menggelikan hati Pian sambil Tuan Haji Sulaiman memerhati dengan penuh kehairanan....

Norhuda yang kelihatan sungguh cantik malam tu...

Hai nak makan pun susah la.. asyik kena kacau je...

Kelihatan Nani, Azimah , Jumiah & Awina sedang rancak berbual...

Apa la yang diperkatakan oleh Ani bila Syed Mahadi singgah sebentar dengan berkain pelikat pada malam tu...

Rostan & Sofian yang tergelak besar....

Kuyu dah mata si Rostan tu... dah ngantuk kot...

Jumiah sedang rancak berborak manakala Ani sibuk melayan anak kecilnya makan...

Peace dari Pian....


2 aksi dari Jumiah Mustapha....

Begitu asyik Hasliza, Azimah & Nani berborak malam tu.....

Rahimi tiba bersama isterinya....

Yati yang hadir walaupun terlewat sedikit bersama Awina di sebelah beliau.....

Ibrahim yang sentiasa sporting berbual dengan Rahimi...

Azri, bapa mithali yang sentiasa memberikan senyuman manisnya.....

Ajai juga hadir dengan 2 orang anak gadisnya....

"Rasa-rasanya tadi aku order kebab kambing...nape yang datang bihun goreng mamak ye?"... mungkin itu yang difikirkan oleh Wahidah...

Amy pun menjelaskan kat Wahidah yang beliau sekarang berada di kedai mamak dan bukan di kedai mak arab...

1 comment:

Mochtar said...

Salam semua.

Meriah betul nampak malam tu. Saya tak dapat datang pasal kurang sihat sikit.