Monday, February 16, 2009

GATHERING PHOTOS AT NZ CURRY HOUSE (6/2/09) - PART 1

Semua dah start mengimbau kisah lama & baru....
Roslina Said... ada 3 lagi kosong tau....agaknya la tu...

Saya taknak roti nan ni.. ayam tandori pun taknak... ulam pegaga ada tak..??

Agak2 DSP Azlan tu tgh soalsiasat psl Projek Petronas ke Mochtar??

Masing2 dgn bermacam gelagat.. Almaklumlah dah 28tahun terpisah....

7 comments:

Unknown said...

Meriah lah malam tu..
Syukur alhamdulillah dapat jumpa kawan-kawan after close to 30 years!! Wow!!

Syed Mahadi said...

Salam. Betullah Mochtar. Insyallah kita akan cuba mengumpulkan seramai mana lagi yg boleh. Mungkin awak blh join kami di Protem Committee utk membantu? Semua rakan adalah dialu2kan utk menyumbang sbb projek ni adalah utk kita bersama...

Unknown said...

Insyaallah.
Actually, saya baru balik dari laut (5.2.'09) bila terima sms dari Zaharin, lepas tu saya pergi pasar Keramat jumpa dengan Azhar. Dia pun bagi tahu mengenai reunion SMTK 79.
Rezeki saya dapat jumpa old friends!

Syed Mahadi said...

Utk pengetahuan awak, kami ni setiap mlm hari Jumaat pukul 9 akan bertemu utk berbincang n bersembang2. Sebelum ni kami bertemu di NZ Wangsa Maju. Tetapi mlm esok kita bertukar tempat di Restoran Kader Curry Hse, Sek6, Wangsa Maju tak jauh dari NZ Restoran ni. di Blkg psraya HERO. Jln pintas dari Wangsa Maju ke AU4. Jika awak kelapangan bolehlah kita bertemu di sana. Jika tak brape tahu tmpat tu n rasa2 nak sesat, kol la saya.

Unknown said...

Minta ampun dan maaf Tuan. Saya tak dapat hadir kerana sedang menghadiri team-building session kat Awana Genting dari 19 - 21.2.09. Afri pun ada call tadi, tapi saya dah inform dia yang saya tak dapat hadir. Insyaallah, minggu depan kot?
Have fun guys!

Syed Mahadi said...

Xper... kita jumpa lagi next meeting.. Enjoy ur teambuilding session... Dah nak pencen bila kena teambuilding lagi.. YaAllah..boringnya..

Tahun ni saje, saya dah kena ikut smpi 3 kali teambuilding.. sbbnya ramai new management team baru masuk so saya yg dah otai ni asyik kena join je la...

Unknown said...

heh..heh..
This is my first teambuilding though. So, hopefully I'll enjoy it lah..