Tuesday, March 17, 2009

MENGETEH KAT BANDAR KINRARA PADA 20/03/2009


Harap maklum bahawa acara mengeteh kita pada hari Jumaat@20/03/2009, Jam 930mlm telah bertukar tempat iaitu di restoran kepunyaan rakan kita iaitu Tuan Haji Safian Mohd Noor dan keluarga. Alamatnya adalah seperti berikut:
........
KAFE SILA RASA
NO. 19, JALAN BK 5A/2,
BANDAR KINRARA
47100 PUCHONG
SELANGOR DARUL EHSAN.
CONTACT NO: 019-241 9304 (HP)
03-80767615 (TEL/FAX)
.........
Tuan Haji Safian merupakan salah seorang pengusaha katering yang dikenali dan popular di kawasan Puchong ini. Perkhidmatan lain yang disediakan seperti yang tercatat di kad perniagaannya ialah Menyewa Khemah, Kerusi & Meja, Peralatan Audio/Visual dan lain-lain lagi.
Bagi sesiapa yang ingin merasai keenakan masakan di Kafe Sila Rasa milik Tuan Haji Safian ni, jemputlah datang pada tarikh dan masa yang tersebut di atas.
..........
KITA JUMPA DI SANA.........

4 comments:

Unknown said...

Wow! Mungkin boleh carpool ke sana kot?

Syed Mahadi said...

Mochtar..

Mmg dialu2kan carpool ke sana.. boleh berbincang dgn kwn2 yg lain..

Anonymous said...

Salam Semua

Ada kemungkinan kawan kita Zuhairi Wahab akan bersama sama kita pada minggu ini bab dia ada sms kat saya nak join minggu ni.

SM

Mungkin awak boleh inform pada kekawan lain yang kita berkumpul di Mint Hotel pukul 9.00 malam seperti yang dipersetujup semua.

Apa apa pun jutaan terima kasih kita ucapkan kepada Tuan Haji Safian kerana sudi menjemput kita mengadakan perjumpaan mingguan kita di restoran beliau semoga bertambah2 rezekinya, Insyaallah....

Wassalam

Anonymous said...

klau nak car pool...kena listkan nama2 keta yg sudi nk ke sana..pastu..nama kwn2 yg sudi nak ke sana tp xde kenderaan...