Thursday, May 14, 2009

AkTiViTi WaRgA SMARTOSA....

SARAPAN PAGI & BERENDAM DI KONDO JOE


Mana api lilin kat kek ni... Lambatnya ...Tak sabar dah ni....

Mochtar & Azli hadir untuk memeriahkan acara.....

Masing-masing santai seperti rumah sendiri.....

Kaum ibu yang diraikan....Selamat Hari Ibu...

Hanya foto ini sahaja dibenarkan untuk tatapan....Yang lain2.. sendiri mau ingat laaa..

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

MENZIARAH SDR AZMAN ZAINAL @ MAN BELON DI HOSPITAL


Inilah wajah Azman Zainal ketika berada di atas katil hospital...Tabah ye Man...

Agak-agak sape ye Man yang berbaju kuning tu....??

Wakil dari Warga SMARTOSA yang meluangkan masa untuk menziarah Sdr Azman di Hospital..

5 comments:

Unknown said...

Salam semua SMARTOSA.

Saya berharap Azman terus beransur pulih.

Saya rasa syukur dapat lawat Man hari tu.

Zaharin Manan said...

Salam Warga SMARTOSA

Saya juga begitu Mocthar, rasa lega lihat Man ceria lihat kita datang melawat dia

Dia juga begitu berselera untuk makan pada petang itu.

Tapi saya rasa sedih hari ini kerana mendapat SMS dari Man yang mengatakan dia disahkan mengidapi Kanser ADENOCARCINOMA pada tissu paru2 nya dan akan menjalani rawatan chemoterapy.

Semoga Man tetap tabah dgn segala dugaan yg dilalui nya dan sama2 la kita berdoa agar dia sentiasa dilindungi oleh NYA..... Insyaallah..

Unknown said...

Zaharin.

Ini berita yang kurang baik. Awak ada lapuran lanjut dari Dr?

Syed Mahadi said...

Salam sumer warga SMARTOSA,

Wlupun saya ada terima berita yg sama spt yg Zaharin terima, saya x berani nak khabarkan kpd rkn2 sumer sbb saya tidak diberitau tahap cancer beliau..

Wlu bgpun, pagi ini kul 735pg Man ada hantar sms kpd saya. Begini bunyi mesej beliau..

"Alhamdulillah dgn IzinNya, kesihatan saya ada menampakkn tanda2 positif. Selera mkn pun dah bertambah baik. Cuma saya masih perlukan bantuan oksigen utk pernafasan saya. Klu saya tak pakai dlm 10minit, saya akan rasa tercungap dan semput. Besar kemungkinan saya akan dipindahkan ke HKL(akan diberitau kelak) utk mendptkan rawatan susulan paru2 saya. Saya bersyukur kpd Allah SWT krn memberi saya kekuatan utk menghadapi ujian yg TIDAK SEBERAPA dariNya. Amin."

Semoga sumer Warga SMARTOSA akan terus memberi sokongan kpd Man dan teruskan berdoa utk kesejahteraan kesihatan beliau.

Terima kasih.

Wslam.

Zaharin Manan said...

SM & MBO
Saya juga kurang pasti tahap kanser yg dihadapi oleh Man tapi walau apa pun kita berharap agar Man tabah hadapi semua ujian dari Allah SWT.

Marilah kita sama sama berdoa agar dipermudahkan segala rawatan yang akan dilalui oleh beliau.... Insyaalah