Saturday, May 16, 2009

SELAMAT HARI GURU



Sempena Hari Guru yang disambut pada hari ini, 16hb Mei 2009, SMARTOSA mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua rakan-rakan yang bertugas sebagai pendidik..


Semoga terus tabah dan dedikasi dalam menjalankan tugas mendidik anak bangsa..


2 comments:

Unknown said...

Saya ingin ucapkan selamat menyambut Hari Guru pada rakan-rakan SMARTOSA yang bertugas sebagai guru.

Anonymous said...

Salam

Sbg seorang pendidik, saya sering mendapat ucapan ini dari pelajar2, shbt2 dan anak2 saya. Untuk membls ucapan itu, saya cuma ckp ”terima kasih”. Tetapi, hari ini saya ingin memberikan ucapan balas kpd pelajar2, shbt2 dan anak2 saya ini dgn lebih sempurna.......

Kepada pelajar2 saya,
”Tiada yg lebih membahagiakan, selain dari melihat kalian berjaya menggenggam segulung ijazah. Memperolehi pekerjaan utk meneruskan hidup di dunia yg serba mencabar ini. Hilang segala susah payah, pahit maung, penat lelah tika mendidik kalian”

Kepada shbt2 saya,
”Kalian lah pendidik, guru, cikgu, pensyarah yg terbaik untuk anak2 kalian”

Kepada anak2 saya,
”Alhamdulillah, ummi dan abah diberi kesempatan oleh Nya utk menjadi pendidik, guru, cik gu dan pensyarah kepada kalian. Mendidik dan mengajar kalian dari dlm kandungan. Menjadi pendengar setia kpd permasalahan kalian. Memberikan pandangan dlm merungkaikan permasalah kalian. Mencari kami ketika senang dan susah. Bersama2 kami ketika senang dan susah. Ummi dan abah terlalu bersyukur dpt anak2 yg soleh dan solehah spt kalian.. Semoga kalian sentiasa berjaya di dunia dan akhirat”

Kepada bekas guru2, cik gu2, ustazah2, pensyarah2 saya.....
Terimakasih di atas ilmu yg diberikan, mohon dihalalkan jua....... Hanya Allah swt shj la yg dpt membalas jasa guru2, cik gu2, ustazah2, pensyarah2 saya......... Salam hormat yg berpanjangan dari saya.........Murid mu