Friday, May 29, 2009

FoTo ZaMaN SeKoLaH - Koleksi Album Adlina & Azhar Halim

Seperti yang telah dinyatakan dan dijanjikan sebelum ini, saya paparkan di sini 2 keping foto dari koleksi Adlina Halim (senior se pioneer tu....) dan adiknya, Azhar Halim. Adlina Halim yang saya panggil KakYong (Orang Kuala Kangsor la katakan...), telah berjanji akan menghantar 2 keping lagi foto kelas beliau untuk disiarkan di blog ini...Insyallah, jika saya terima, pasti saya akan siarkan juga.. Terima kasih banyak2 KakYong..

Berdiri dari kiri: Norhaslina Mohd, Munifah Munir & Zaharah Mat Jali (Dengar khabar Lecturer kat UNIMAS, Sabah)

Di barisan hadapan dari kiri: Noraini Saad, Norailin Rubangie (Kolin) & Adlina Halim

Foto koleksi Azahar Halim ini memang takde dalam simpanan saya....
Berdiri dibelakang dari kiri: Muzaffar Shah, Sulaiman Ahmad, Syed Mahadi, Johari, Zamri Ismail, Nadar Manap, Azman Ayob (Wok)..
Manakala yang duduk dihadapan dari kiri: Azhar Halim, Che Onn Ismail & Ruslan (Ni kot Ruslan Taring tu...)

1 comment:

MakNani said...

salam Smartosa.
salam ramadan pada semua...

maaf lama tak jengah website ni..

macam2 yg berlaku tak sempat nk hadiri.

anyway..klu u all nk pic akak2 masa kat SMTK boleh la kunjungi my blog. tapi sayang ada 1 je pic...sorry...

selamat bbuka puasa dan salam sejahtera semua..

http://ininieza.blogspot.com/2009/08/diari-untuk-pencinta-world-punya-dunia.html